loading...
سایت رسمی علی رنجبر
علی رنجبر بازدید : 10 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

تو که همیشه هوامو داری   همش باهامی تنهام نذاری

تو مهربونی اخر عشقی       تو بی نیازی چقد بزرگی

همیشه دیدی خطامو بازم      گرفتی دسته پر از نیازم

هر چی بدی بود از خوده من بود     هر چی رسیده خوبی از تو

کاش بتونم یه لحظه از خوبیاتو جبران کنم      کاش بتونم شکر تو رو جا بیارم

عذر منو تو بپذیر حقیرمو تو میدونی پر نیاز  

تو میدونی حرفه دلو تو میخونی درد دلو تو کسی که میشه بهش تکیه زد و گریه کرد

تو بزرگی بزرگ تو پناهی پناه         من حقیرم حقیر بی توام من بی پناه

((خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی))

خطا کردم خطا کردم تو دیدی و بخشیدی

خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی 

منو دیدی منو دیدی نگاهت رو تو بخشیدی

خدیا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی

نگردونی روتو از من اگه بازم خطا دیدی

اشک چشمام درد و غم هام همه دنیام 

میشه بازم ببخشی و  پناهم باشی ای فردام

تو ای اول تو ای آخر تو ای سرور تو ای مولا

تو رو دیدم توی بارون توی کوه و توی دریا

اگر نیستی پیدا, ولی میشه هر جا 

تو رو حس کرد تو رو حس کرد تو هر چی که گذاشتی واسه  ی  ما

نمیتونم که بد باشم  بدی از  من  گریزون شو تو ویرون شو 

اگر که من , خطا کردم  ولی گفتی, که برگردم, هزاران بار اگر بازم , عهدی شکستم

خدایا 

دوستت

دارم

((مصرع خدایا دوستت دارم از آهنگ مازیار فلاحی تو ذهنم بود))

 

شعر : علی رنجبر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موسیقی پاپ ریتم نوازی گیتار موسیقی هارمونی گیتار شعر شعر دوبیتی شعر غزل ترانه عاشقانه دانلوود آهنگ های علی رنجبر دانلوود آهنگ های بی کلام متن ترانه های زیبای عاشقانه آکورد های زیبا برای گیتار,نت های زیبا,تعریف انواع آکورد و شکل نمایش آکورد ها روی دسته ی گیتار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 983
  • کدهای اختصاصی